Tärkeä tiedote 14.5.2019, Breikki

TIEDOTE 14.5.2019
Kuusamon Golf ry ja Kuusamon Talonpöytä Oy ovat 14.5 päivätyllä sopimuksella sopineet yhteistyöstä kahvila Breikin toimintojen siirtämisestä Talonpöydän vastuulle. Sopimuksen mukaan Talonpöytä vastaa päivittäin golfkentän caddiemaster- palveluista, ajanvarausjärjestelmän hoidosta, vuokraustoiminnasta, kilpailujen järjestämisestä, sekä peli-, kilpailu- ja vuokrausmaksujen perimisestä. Talonpöytä ottaa myös täyden vastuun kahviopalvelujen kokonaisvaltaisesta suunnittelusta ja toiminnasta.

Viime kauden tapaan Kuusamon Golf ry:llä on tulevanakin kautena kokonaisvastuu golfkentän operatiivisesta toiminnasta. Olemme erittäin tyytyväisiä, että saimme kahvila Breikin palvelujen tuottajaksi ja kehittäjäksi luotettavan yhteistyökumppanin vastuun jakajaksi ja voimme keskittyä jatkossa golfkentän hoitoon sekä markkinointiin, kertoo seuran puheenjohtaja Hannu Virranniemi.

Kuusamon Talonpöytä Oy:n yrittäjät Mika Määttä ja Sami Palosaari odottavat mielenkiinnolla uuden yhteistyön alkua. Breikki tullaan jatkossa tuntemaan nimellä Ravintola Talonpöytä – Cafe Breikki ja palveluja kehitetään laajasti. Talonpöydän oman kondiittorin Anna-Kaisa Luukkosen päivittäin valmistamat makoisat leivonnaiset ja suussa sulavat suolaiset herkut sekä lämpimien ruokien lähiruokakonsepti mm. suuren suosion saavuttaneet poroburgerit tullaan myös näkemään uudistuvassa Cafe Breikissä. Tuotevalikoimaa siis laajennetaan ja palvelusta pyritään tekemään entistäkin asiakaslähtöisempää. Cafe Breikin vastaavana kesän ajan tulee toimimaan Anna-Kaisa ja hänen apunaan golffareita ja muita asiakkaita palvelevat ainakin Jaana Peltoniemi ja Miia Määttä. Myös juoma- ja jäätelövalikoima tulee olemaan monipuolisempaa, sekä pro shop-toimintaa halutaan myös kehittää pelaajien toiveiden mukaan.

Kiitämme lämpimästi Kuusamon Golf ry:tä luottamuksesta palvelujamme kohtaan. Kuusamon Golf ry voi kesän ajan keskittyä upean kenttämme hoitoon ja me huolehdimme siitä osa-alueesta minkä parhaiten osaamme, kertovat Määttä ja Palosaari. Kesäkuun alusta alkaen Breikissä tuoksuu siis päivittäin tuore pulla ja maistuvat lähiruoka-annokset valmistuvat käden käänteessä. Toivotamme golffarit tervetulleeksi Cafe Breikkiin. Haluamme myös muistuttaa, että Breikki tulee olemaan kesän kuumin kahvila Kuusamossa, jossa viihdytään ja jonne halutaan tulla yhä uudelleen. Cafe Breikki palvelee kaikkia asiakkaita upeissa puitteissa aina syyskuun loppuun saakka.

Yhteystiedot: Ravintola Talonpöytä – Cafe Breikki Kylpyläntie 4, 93600 Kuusamo, 0400 215341, www.talonpoyta.fi, www.kuusamogolf.fi, Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.

Lisätietoja: Hannu Virranniemi 0400686220, Alpo Leinonen 0400587660, Mika Määttä 0503048239, Sami Palosaari 0408335142

KUUSAMO GOLF
Kylpyläntie 4, 93600 KUUSAMO

Caddiemaster/ Ravintola Talonpöytä - Cafe Breikki